HISTORIE

 

HISTORIE-PRE-Hinckley

 Siegfried Bettmann založil Triumph Cykles Společnost v roce 1887 a okamžitě získala prostory v Coventry, v němž začal vyrobu  jízdních kol. Jako moderní technologie společnosti přestěhovala do výroby motorová kola v roce 1902. 1905 továrna dosáhla produkce 500 motocyklů ročně, přičemž stroje byly navrženy, vyrobeny a postaveny na Coventry stránkách.

 Pro příštích 18 let Triumph těší stabilnímu růstu a v roce 1923 společnost přidané automobilové výroby do svého portfolia. 1925 motocyklu závodu v Coventry obydlených 50 0000-sq. a zaměstnané 3000 lidí, s výrobou okolo 25-30000 ks. za rok.

 Motocykl průmyslu zůstala poměrně stabilní po celé rané 1930s, a v roce 1935 bylo rozhodnuto oddělit automobilu a motocyklu divizí (cyklistického podniku byla prodána se v roce 1932). V příhodné době motocyklu ramenem byl prodán a přejmenován Triumph Inženýrské Co

 Během druhé světové války, vláda nárokovaných prakticky všechny stroje vyrobené a navzdory Coventry továrny byly zničeny v 1942 bleskový z Coventry, výroba pokračovala po celé válečných letech, a to nejprve na dočasné stránky v Warwick a potom na novou továrnu v New Haven.

Civilní výroba začal opět v roce 1946 a s dodávkami linek znovu otevřít Triumph pustil se znovu-, kterým se stanoví obchodní sítě v Americe. V roce 1951 koupil pro BSA skupiny Triumph, i když Triumph marque byl zadržen a společnost zůstal samostatný znepokojení uvnitř skupiny.

 Výroba a prodej měl pěstuje stále, protože války a 1965, je Meriden závod vyráběl přibližně 800 jednotek za týden, přičemž 80% z nich, určených pro USA.Výroba dosáhly vrcholu v roce 1969 přibližně na 46800 jednotek za rok.V roce 1968 se první trojitý - za Triumph Trident - byl vyroben (před této firmy soustředila na výrobu singlů a dvojčata).

Do začátku roku 70 je pomalý dodávky dílů spolu s obrábění problémy vedly ke zpoždění výroby a v roce 1972, ve vládě sponzorované pohybu, pro BSA skupiny spojily s Norton Villiers a Norton-Villiers-Triumph (NVT) byla vytvořena. V roce 1973 NVT oznámil, že Meriden závodu bylo blízko - které vyvolalo pracovníků 'sedět v té Jako výsledek pozemku, aby se zastavila a v následujícím roce, 1974, prakticky žádné motocykly byly postaveny.V roce 1975, po mnoho jednání se Meriden pracovníků Co-operativní byla založena, a co se kapitálu, který poskytl formou grantu od britské vlády, výroba 750cc Bonnevilles tygři a pokračovala v závodě.  Spoluúčast-výrok později koupil práva na Triumph marque z NVT a výroba postupně plížil až 350 jednotek za týden. Přes další podporu ze strany vlády spoluúčast-výrok šel do likvidace v roce 1983.

Při obnově Marque

K duševnímu vlastnictví na Triumph marque byly následně koupil John Bloor.  Takto začal současné době Hinckley postaven triumfy.

Nová společnost potřebuje silnou a stabilní platformu, z nichž řada konkurenční motocykly by mohla být vytvořena, tedy koncepci modulárních rozsahu se narodil. Tato koncepce umožnila řady, která sdílejí společné komponenty, což umožňuje řadu různých typů strojů, které mají být vyrobeny ze stejného základu, který je zásadním způsobem, to vše by mohlo být postaven na jedné montážní lince ve stejný čas.

Návrh nového rozsahu zahájen v roce 1984 a 1988 byla společnost připravena zahájit výstavbu nové továrny (starý závod v New Haven byly zbourány v raných 80. let).A 10-m² místě byla zakoupena v Hinckley, Leicestershire, Anglie a výstavba zahájena.  Jakmile je první fáze na místě byla kompletní, pre-produkce začala a první modely byly zahájeny v Kolíně nad Rýnem show z roku 1990. Výroba prvního nového modelu - 4-válec 1200cc Trophy - začala na počátku roku 1991, s tovární budova původně 8 - 10 nových strojů za den.

Co se výrobní kapacita trvale rostl, Triumph pustil se znovu-vytvoření sítě vývozu distributorů. Dvě dceřiné společnosti byl schválen ještě před zahájením výroby; Triumph Deutschland GmbH a Triumph Francie SA a během příštích pár let se síť rozšířila tak, aby zahrnovala většinu světa velkých motocyklů trhy, které vyvrcholily v roce 1994 s vytvořením Motocykly Triumph Amerika Ltd .

Do této doby 20.000 nové triumfy byly postaveny a v lednu 1995 Triple připojení škálu oblečení a doplňků škálu produktů byly zahájeny poskytnout Triumph zákazníkovi vše-round balíček Triumph oblečení a vybavení.

Tento model se vyvíjela v celém rozsahu na počátku devadesátých let díky kombinaci zpřesnění stávající řady spolu se zaváděním nových modelů, jako je Tygr, Trident Sprint, Speed Triple a Thunderbird.

Do roku 1995 produkce činila cca 12000 jednotek za rok a jsou jak maloobchodní prodejní a výrobní kapacita vzrostla společnost byla schopna vytvořit jednotný-smýšlejících stroje, které nebyly spoléhat na modulární koncepci. Prvním z nich je Daytona T595 a T509 Speed Triple, byly zahájeny v roce 1996 v Kolíně nad Rýnem Show. Od té doby má diverzifikovanou škálu dalších se zaváděním z Sprint RS a ST, Tygr a v poslední době se o zahájení tohoto TT600 a Hinckley první dvojče se Bonneville. Jiné modely, jako je Daytona T595, Speed Triple, Tiger a Thunderbird také k významným sanace v uplynulých letech.

Výroba je stále zvyšoval každý rok, a to v očekávání, jak dosáhnout maximální kapacity schopné v původní továrně, stavební povolení pro novou továrnu bylo žádáno, v polovině 90. let-. Výstavba Phase One na 'Vítězství 2' byla dokončena na podzim roku 1999 a převedení některých výrobních procesů do nového závodu následovala. Shromáždění však zůstaly v původní rostliny - nyní označované jako Factory 1 - a do začátku roku 2001 se výrobní linka byla budova kolem 150 jednotek za den - maximální že by mohlo být dosaženo z tohoto zařízení.

Plánované produkce za rok 2002 byla přibližně 37.000 motocykly, ale to bylo zastaveno v březnu 2002 požár, který zasáhl Factory 1. Požár, který přijal pět hodin, aby pod kontrolou, zničil podvozek montážní linky a plochy skladů a potažené velká část zbývající části areálu v vrstvou sazí. Montáž a obchody oblast byla okamžitě zbourány v rámci přípravy na rekonstrukci a zároveň obrovský čistý-do provozu na zbytek závodu, který zahrnoval dvě motoru obrábění linky, motor montážní linky a lakovny umožnila továrny, které mají být rychle, opět v provozu.

Triumph Factory 2, spolu s budovami, kde se nacházejí design, vývoj, náhradní díly, oblečení, doplňky a bezbariérový funkce byly ovlivněny ohně a nadále fungovat jako normální.

Přestavbu Factory 1 vzal pět měsíců, během nichž žádný motocykly byly postaveny.Během této doby, Triumph využil této příležitosti k přemístění různých výrobních procesů ve Factory 2. Nejenže se to pomoct, aby se minimalizovalo množství produkce čas ztratil, ale také umožnila, Triumph a podívat se na nejefektivnějším uspořádáním pro každý proces. Výroba znovu v září 2002 a je závod nyní zpět k produkci přibližně 150 jednotek za den.

Triumph nyní má k dispozici jedno z nejmodernějších výrobních závodů motocyklů na světě. To, spolu s naší rozmanitou škálu modelu a proaktivní model rozvoje programu, místa Triumph pevně v čele motocyklisty.

Chronologie

1984

Nová společnost je založena a prací na nové modulární řady.

1988

O 10 m² Hinckley web je zakoupili a výstavba zahájena.

1990

První fáze projektu je dokončit závod a pre-produkce začíná.

Září 1990

Svět zahájení prvních 6 modelů se koná v Kolíně nad Rýnem Motocykl Show v Německu.

ÚNOR 1991

Výroba z Triumph 4-válec Trophy 1200 zahájena.

BŘEZEN 1991

První motocykly jsou dodávány do Německa, následuje distribuce v Británii.

ČERVEN 1991

První 3-válec modelů, 750 Daytona a 900 Trophy, jsou vyrobeny.

ŘÍJEN 1991

Další vývozních trzích, jako je Holandsko, Austrálie a Francie získat své první motorky.

LEDEN-ČERVEN 1992

Distributoři pro mnoho nových vývozních trzích, jako je Itálie, Španělsko, Švýcarsko a Japonsko jsou jmenováni.

ŘÍJEN 1992

Triumph UK převzít dodávku z 5000. kolo vyrobené a Trophy 900.

ŘÍJEN 1992

Na Daytona 900, Tiger a Sprint modely jsou zahájeny v Kolíně nad Rýnem Show, Německo.

LISTOPAD 1992

Na 147PS Daytona 1200 je zahájena ve Show Birmingham, Anglie.

ÚNOR 1993

Téměř 40 německých prodejců naleznete na Triumph továrně jezdit domů první Daytona 900/1200 modely, defying sněhu a ledu, aby zahájila nové modely.

BŘEZEN-KVĚTEN 1993

Další vývozní trhy, včetně Švédsko, získá své první motorky.

ČERVENEC 1993

Triumph UK převzít dodávku z 10000. kolo vyrobené a Sprint 900.

Září 1993

Rychlost Triple Super a III jsou zahájeny v Pařížské Show, Francie uvedení line-up to 10 modelů.

LEDEN 1994

Triumph launch in Canada at the Toronto Show. Triumph zahájí v Kanadě v Torontu Show.

ÚNOR 1994

Vítězství je v plánu rozšířit své výrobní kapacity do příštího století jsou zajištěné udělení povolení pro novou továrnu na 40-m² stránkách.

BŘEZEN 1994

Motocykly Triumph Amerika Ltd je usazen a plánování výnosů směrem k roku 1995 produktu na trh.

ČERVENEC 1994

Motocykly Triumph návrat na motocyklu sportu s inaugurační 'Speed Triple Challenge Race' v britské Grand Prix, Donington Park, Anglie.

ŘÍJEN 1994

Triumph zahájit dlouho a toužebně očekávaná Thunderbird model v Kolíně nad Rýnem Show, Německo.

Vítězství znovu-vstupuje do USA, dokončení jejich návratu do všech světových významných motocyklových trzích.

Vítězství Francie převzít dodávku z 20000. kolo vyrobené a Sprint 900.

LEDEN 1995

Zahájení činnosti Triple připojení oděvy a doplňky řady Triumph.

DUBEN 1995

Motocykly Triumph UK zahájit Mobil Jeden Speed Triple Závod série.

ČERVEN 1995

Motocykly Triumph USA zahájily transatlantického Speed Triple Challenge Závod série.

Nové distributoři jsou jmenováni na Jižní Afriky a Singapuru.

SRPEN 1995

Triumph Austrálie převzít dodávku z 30000. kolo vyrobené a Thunderbird.

Září 1995

 Kompletně přepracován a restyled Trophy 900/1200 a dobrodruh všechny nové modely jsou zahájeny v Pařížské Show, Francie.

Podle výsledků britského jezdce dokončuje 250 000 mil v jeho Trident 900 - rovnající se jedné cesty na Měsíc.

DUBEN 1996

Triumph Austrálie převzít dodávku z 40000. kolo vyrobené a Trophy 1200.

Září 1996

Triumph trh své vlastní Hinckley založena majitel klubu s názvem 'Jezdci Asociace Triumph'.

Distributoři pro Malajsii a Thajsko jsou jmenováni.

ŘÍJEN 1996

Zahájení omračování nové supersports kola se Speed Triple T509 a T595 Daytona, v Kolíně nad Rýnem Show, Německo.

LEDEN 1997

Výroba z T500 řada modelů začíná. Jsou to většinou velmi toužebně očekávána triumfy stále vyrábějí.

BŘEZEN 1997

Triumph UK převzít dodávku z 50000. kolo vyrobené, je Daytona T595.

KVĚTEN 1997

Sanders dokončí stále nejrychlejší cestu kolem světa na motocyklu - 19930 mil v
31 days 20 hours on a Daytona 900. 31 dny 20 hodin na Daytona 900.

ZÁŘÍ 1997

Thunderbird Sport a Sprint výkonného zahájené na Miláno Show, Itálie.

ŘÍJEN 1997

Vítězství je zadána Motocykl Výrobce roku, které pro motocyklisty News.

LISTOPAD 1997

Triumf USA jsou dodávky z 60000. kolo vyrobené a Thunderbird Sport.

BŘEZEN 1998

A T595 vyhrává Pro Thunder závodě v Daytona Race Week.

KVĚTEN 1998

Zaměřené na oba začátečníci a zkušení jezdci, nová Legenda TT je zahájen.

ČERVEN 1998

Vítězství Francie převzít dodávku z 70000. kolo vyrobené a Trophy 1200.

ZÁŘÍ 1998

Na Mnichov show, odhalí nový Triumph Sprint ST a zcela přepracovány Tiger.

LEDEN 1999

Triumf amerických převzít dodávku z 80000 tis kolo vyrobené, je Daytona 955i.

DUBEN 1999

Výstavba první etapy na Triumph je nového závodu začíná.

ČERVENEC 1999

Na 90000 tis kolo rolích na výrobní lince - italský Speed Triple.

ZÁŘÍ 1999

Zahájení Vítězství v nové víceúčelové sportovní motorku se Sprint RS, na Miláno show.

ŘÍJEN 1999

 Výstavba fáze jedné z nového závodu jsou kompletní a první produkční tým - svaru shop - přesune do svého nového domova.

LISTOPAD 1999

Na toužebně očekávaný TT600 je odhalena v Mezinárodní Motorcycle Show, Birmingham

LEDEN 2000

Továrna navazuje na 100000 tis kolo - o Lucifer Orange Sprint RS, určeného pro Itálie